06:53 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سعید زرندی

رشد تولید ۲۱ محصول منتخب صنعتی و معدنی در ۷ ماه
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه از بین ۳۴ محصول منتخب صنعتی و معدنی، ۲۱ محصول با رشد تولید مواجه شدند که این محصولات جزو کالاهای اصلی بخش صنعت و معدن هستند.
تصمیمات جدید وزارت صمت برای بهبود فضای کسب و کار/ اعلام فراخوان عمومی برای شناسایی گلوگاه های بخش تولید و تجارت
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: از همه فعالان بخش تولید و تجارت، صاحب نظران و تشکل های بخش خصوصی خواسته ایم که گلوگاه های مرتبط با وزارتخانه را به ما اعلام کنند.
تسهیلات جدید ۵۰ هزار میلیارد تومانی برای بخش صنعت و معدن
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، ‌ معدن و تجارت از افزایش سقف اعطای تسهیلات برای بنگاه‌های تولیدی خبر داد و گفت که علاوه بر آن تسهیلات جدید ۵۰ هزار میلیارد تومانی برای بخش صنعت و معدن در هفت محور در نظر گرفته شده است.
سیاست هایی برای متنوع سازی ابزارهای تامین مالی
نماد برتر- معاون وزیر صمت گفت: برای دستیابی به اهدافی همچون متنوع‌سازی ابزارهای تأمین مالی، ایجاد ارزش افزوده و اشتغال‌زایی بیشتر باید ۸ سیاست اجرا شود.
راه اندازی ۱۰ شرکت سهامی عام‌پروژه
نماد برتر- معاون وزیر صمت با بیان اینکه توسعه تامین مالی تولید از طریق بازار سرمایه در دستور کار قرار دارد، گفت: ۱۰ شرکت سهامی عام‌پروژه راه اندازی می‌شود.
تاسیس ۱۰ هلدینگ سرمایه‌گذاری و پذیرش ۵۰ معدن در بورس تا پایان سال
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت از تشکیل ۱۰ هلدینگ سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن و پیش بینی پذیرش در بورس ۵۰ معدن از ۵۰۰ معدن فعال تا پایان سال خبر داد.
برنامه پنج‌ساله خودروسازی با محوریت ایدرو از امروز تدوین می شود
نماد برتر- معاون وزارت صنعت از تدوین برنامه پنج ساله خودروسازی با مشارکت نخبگان، ذینفعان و فعالان عرصه تولید با محوریت ایدرو خبر داد که از امروز شروع می شود 
۱۰ هلدینگ سرمایه‌گذاری صنعت و معدن در بورس راه‌اندازی می‌شود
نماد برتر-زرندی: «راه‌اندازی ۷ هلدینگ سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و ۳ هلدینگ در بخش معدن هدف‌گذاری شده و گام‌های اولیه با اعمال ملاحظات قانونی در این خصوص برداشته شده که به زودی عملیاتی می شود.»
مهمترین اولویت پیش‌روی وزارت صمت موضوع بازار است
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در مراسم تودیع و معارفه معاون بازرگانی داخلی این وزارتخانه تاکید کرد: اولویت نخست و مهمترین مسئله پیش روی امروز وزارت صمت موضوع بازار است.
راه‌اندازی سامانه یکپارچه اعطای تسهیلات بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: سامانه یکپارچه اعطای تسهیلات بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی از محل منابع صندوق توسعه ملی و بانک های عامل طرف قرار داد در سایت www.behinyab.ir وزارت صمت راه اندازی شد.
دستورالعمل تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی ابلاغ شد / شرط طرح‏ های نیمه‌تمام
نماد برتر- معاون وزارت صنعت از تامین مالی بنگاه های اقتصادی دارای طرح‏ های نیمه‌تمام تولیدی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد و ۱۰۰ نفر نیروی شاغل خبر داد.
دستورالعمل اجرایی تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی به سراسر کشور ابلاغ شد
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت: در راستای تداوم حمایت از بنگاه‌های اقتصادی فعال و نیز تکمیل و راه‌اندازی پروژه ‌های در دست اجرا و اولویت‌دار در سال جهش تولید ، دستورالعمل اجرایی تأمین مالی بنگاه های اقتصادی توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت به استانداران سراسر کشور ابلاغ شد.
ضرورت ایجاد جذابیت برای سرمایه‌گذاری در بخش تولید
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تنظیم بازارهای موازی تولید بسیار مهم است و باید مسیرهای غیر مولد، غیرجذاب و سرمایه‌گذاری در تولید جذاب شود.
طرف تقاضا در بازار خودرو عجیب است / عامل کسب سود ۱۰۰ میلیونی در یک شب
نماد برتر- معاون وزارت صنعت با اعلام عجیب شدن طرف تقاضا و حضور ۲.۹ میلیون نفر در قرعه‌کشی دیروز محصولات ایران خودرو،گفت: قیمت‌های دولتی منجر به رانت‌ و کسب سود یک شبه و ۱۰۰ میلیون تومانی شده است.
نخستین دستور ویژه وزیر صمت برای رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی
نماد برتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت تیم ویژه‌ای را به سرپرستی معاون طرح و برنامه این وزارتخانه مامور رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی استان مازندران کرد.